Searching...
11 August 2010

Νυχτολούλουδο

Είναι πολύ όμορφη η νύχτα σήμερα. Φυσάει ένα απαλό μελτέμι, ίσα να μην μουσκεύει το δέρμα απ' τον ιδρώτα. Ίσα να σύει τις φυλλωσιές των δέντρων του κήπου και να μοσχομυρίζει το νυχτολούλουδο.

Πήρα στο χέρι ένα ποτήρι με λίγο ουίσκι και βγήκα έξω. Οι πετρόπλακες της αυλής ήταν δροσερές. Κάθισα οκλαδόν να κοιτάζω τα αστέρια στον ουρανό. Κι έπιασα να τα μετράω, μικρό παιδί, ξανά και ξανά. Μα πόσα ήταν; Μυριάδες. Άλλα αμυδρά άλλα λαμπερά. Πανέμορφα όλα μαζί. Ασημένια κεντίδια από ένα αόρατο χέρι.

Το νυχτολούλουδο έγερνε δίπλα μου τη σκιά του. Οι ίσκιοι των σπιτιών στο φως της λάμπας του δρόμου μου φάνηκε πως έπαιζαν κρυφτό με τα όνειρα που σίμωναν τους κοιμισμένους ενοίκους τους. Ήταν τόσο μαγικά γαλήνια όλα. Μόνο αραιά και που ο ήχος απ' τα αυτοκίνητα στον αμαξωτό έσπαγε τη σιωπή. Ακόμη κι ο παφλασμός των κυμάτων είχε θαρρείς βουβαθεί.

Ανασήκωσα το κεφάλι ψάχνοντας τη μεγάλη άρκτο. Η μυρωδιά απ' το νυχτολούλουδο τραβούσε το κεφάλι προς το μέρος του. Χαμογέλασα με το γάτο που ήρθε να τριφτεί στα πόδια μου. Του χάιδεψα το κεφάλι και γουργούρισε ευτυχισμένος. Κι εκείνη την ώρα, σηκώνοντας ξανά τα μάτια στον απέραντο κόσμο, είδα ένα αστέρι να πέφτει. Και θυμήθηκα τη δοξασία που λέει πως όταν κάνεις μια ευχή σε ένα αστέρι που πέφτει, πραγματοποιείται.

Εύχομαι, λοιπόν, μέσα από την καρδιά μου, οι άνθρωποι που αγάπησα και αγαπώ, κοντά μου ή μακριά μου, να είναι πάντα καλά. Να χαίρονται στιγμές ευτυχίας, μικρές και μεγάλες χαρές. Να ανασαίνουν τη μυρωδιά αγαπημένων ανθρώπων. Να φτάνουν εκεί που επιθυμούν. Εκεί που λαχταράει η ψυχή τους. Και να ακολουθούν το δρόμο που τους χάραξε η δική τους η κοσμοθεωρία.

Τούτη την ώρα ταξιδεύω στο μυαλό του σύμπαντος. Ανοίγω τα φτερά της φαντασίας και πετάω σ' έναν κόσμο άυλο, που οι άνθρωποι τρέφονται απ' το φως των αστεριών και ταξιδεύουν με την ταχύτητα του φωτός. Κλείνω τα μάτια και χαμογελώ. Είμαι αληθινά ευτυχισμένη κάτω απ' τον έναστρο ουρανό.

Καληνύχτα νυχτολούλουδο. Πάω να κοιμηθώ.
Share This To :

0 σχόλια:

Post a Comment

 
Back to top!