Searching...
01 July 2011

Μου αρέσει!!!

Kαλημέρα... κι ας βρίσκεται ήδη στο μέσο της!!
Και καλό μήνα!!

Σήμερα ξεκινάνε επισήμως οι διακοπές μου. Μ' αρέσει αυτό.
  • Μ' αρέσει που χτες το βράδυ βγήκα πάλι στην αυλή και κοιτούσα τ' αστέρια χωρίς να σκέφτομαι πως αύριο πρέπει να ξυπνήσω πρωί.
  • Μου αρέσει που κάνω τον απολογισμό της σχολικής χρονιάς που πέρασε και σκέφτομαι πως κέρδισα όλες τις μάχες που έδωσα χωρίς να ξεπουλήσω τη Δήμητρα.
  • Μου αρέσει να σκέφτομαι πως στις μάχες μου αυτές βρήκα ανέλπιδα συμμάχους.
  • Μου αρέσει που σηκώθηκα το πρωί, έφτιαξα τον καφέ μου και κάθισα νωχελικά στον καναπέ να αναμετρώ τον μικρόκοσμό μου και να τον βρίσκω καλύτερο από αυτόν της προηγούμενης χρονιάς.
  • Μου αρέσει που παρόλες τις ανήσυχες σκέψεις μου για τις καταστάσεις που ζούμε, εξακολουθώ να αφήνω χώρο στο γέλιο και στο χαμόγελο.
  • Μου αρέσει να διαπιστώνω πως εξακολουθούν να υπάρχουν άνθρωποι που δεν το βάζουν κάτω και στα δύσκολα επιστρατεύουν το χιούμορ τους κι ας έχουν χίλια δυο προβλήματα.
  • Μου αρέσει που θα μπορώ να πηγαίνω καθημερινά στη θάλασσα και θα αναμετριέμαι μαζί της.
  • Μου αρέσει που η δίψα μου να μάθω το σύμπαν δεν βρίσκει τρόπο να σβηστεί.
  • Μου αρέσει που έχω φορτώσει τη βιβλιοθήκη μου με βιβλία κοσμολογίας που με περιμένουν υπομονετικά να τα μυρίσω και να τα διαβάσω.
  • Μου αρέσει που μέσα σε αυτό το βούλιαγμα των "μεγάλων" και "σπουδαίων" του κόσμου τούτου υπάρχουν γωνιές που αναδεικνύουν την αξία των "μικρών" κι "ασήμαντων".
  • Μου αρέσει που μπορώ να κρατώ την ψυχραιμία μου.
  • Μου αρέσει που μπορώ να συρρικνώνω τις ασήμαντες κι επίπλαστες επιθυμίες μου.
  • Μου αρέσει που σιγά σιγά τοποθετώ τους θεμέλιους λίθους της κοσμοθεωρίας μου στη σωστή τους θέση.
  • Μου αρέσει που συνεχίζω να παρατηρώ με μεγάλη προσοχή το σύμπαν.
  • Μου αρέσει που ζω εξακολουθώντας να αναζητώ διεξόδους, ό,τι κι αν σημαίνει αυτό.
  • Μου αρέσει που επιμένω να μη δένω εαυτόν στο άρμα κανενός.
  • Μου αρέσει που πιστεύω πως μπορώ να διακρίνω την αντικειμενική πραγματικότητα.
  • Μου αρέσει που είμαι ακόμη εδώ.
  • Μου αρέσει που ξορκίζω τους φόβους μου στο διάβα τ' ουρανού.
  • Μου αρέσει που αποφάσισα σήμερα να κάνω μια ανάρτηση κόντρα στη γκρίνια και τη μιζέρια που μας διακατέχει τον τελευταίο καιρό. 
Μου αρέσει που υπάρχει στον κόσμο αυτό η μουσική...

Εdit: θα με πείτε ίσως σπασικλάκι, αλλά μου αρέσει που αυτός που χτύπησε πρωτιά στις πανελλαδικές εξετάσεις φέτος, δήλωσε πως θέλει να περάσει στο φυσικό Αθήνας.



Share This To :

0 σχόλια:

Post a Comment

 
Back to top!