Searching...
26 June 2010

Με λένε Πόπη... πώς με λένε;


   Με λένε Πόπη, σαν τη γιαγιά μου την Καλλιόπη... αλλά καμία σχέση, μη μασάς!
Είμαι παιδί διαχωρισμένων γονεών (όχι χωρισμένων). Τι εννοείς τι σημαίνει; Ολοφάνερο, ο ένας στην ανατολή κι ο άλλος στη δύση. Τρέχουν να προλάβουν αυτό που δεν πρέπει να χάσουν.

   Με λένε Πόπη και είμαι δεκατριών χρόνων. Μόλις τελείωσα την πρώτη γυμνασίου, ευτυχώς, βαρέθηκα να είμαι πρωτάκι και να με ψαρώνουν οι μεγαλύτεροι! Πήγα σήμερα με τον πατέρα μου να πάρω τον έλεγχο προόδου... που λέει ο λόγος! 12 2/13 μέσος όρος, τσαντίστηκε ο φάδερ. Τι άχρηστη με είπε, τι τσάμπα τα λεφτά στα φροντιστήρια και οι φωνές, τι κρίμα στο φαΐ που τρώω κι εκείνος στην ηλικία μου δούλευε σαν το σκυλί για να αγοράσει τα βιβλία του... και πρόκοψε βέβαια... μύριζε και κρασίλα από τα δέκα μέτρα! Αλλά κύριος κατά τ' άλλα, στις καθηγήτριες χαμογελούσε, μόνο όταν γύριζε σε μένα αγρίευε.

   Με λένε Πόπη και δε θυμάμαι πότε μ' αγκάλιασε η μάνα μου για τελευταία φορά. Νομίζω όταν έκλεινα τα 10, ανήμερα στα γενέθλιά μου. Μεγάλη μέρα, μου έφεραν το πρώτο μου κινητό. Ωραίο ήταν, με ενσωματωμένη κάμερα, κάρτα μνήμης... κατέβασα κάμποσα ρινγκ τόουνς, μου 'στειλε η Φανή με το μπλου τουθ κάτι ωραία ανέκδοτα, μου έδωσε κι ο Θανασάκης μερικές γαμάτες τσόντες να ξεστραβωθώ... γιατί δηλαδή, τι καλύτερο έχουν τα αγόρια από μένα;

   Με λένε Πόπη και τις περισσότερες ώρες τις ημέρας είμαι μόνη. Ο πατέρας μου δουλεύει, είπαμε, σαν το σκυλί. Έχει να πληρώσει δόσεις, λογαριασμούς, σουπερμάρκετ. Και το στεγαστικό βέβαια για να λιάζομαι, λέει, εγώ ανάσκελα στη μπαλκονάρα να θρέφω πισινό. Έχει να πληρώνει επίσης τα παιχνίδια και τα ρούχα του αδελφού μου, το μανικιούρ πεντικιούρ της μάμυ, το κομμωτήριό της, τον υπολογιστή μου, το δορυφορικό ίντερνετ, τα adidas παπούτσια μου, τα μαρκέ μου τζινάκια, τα prada της μάμυ κι άλλα πολλά και... σημαντικά βεβαίως!

   Με λένε Πόπη και η μαμά τα πρωινά δουλεύει. Όχι σαν το σκυλί αλλά πάντως δουλεύει. Τα απογεύματα που γυρνάω απ' το σχολείο εξαφανίζεται μυστηριωδώς. Ποιον ακριβώς δουλεύει δεν ξέρω αλλά σημαιοστολίζεται και βγαίνει για ψώνια, δουλειές, καφεδάκι, μανικιούρ πεντικιούρ, κομμωτήριο και δε συμμαζεύεται. Τις δουλειές τις κάνει μια αλλοδαπή αγνώστου ονόματος που τη βάφτισε ο φάδερ Αλεξάνδρα. Μαγειρεύει σούπερ, αν και κάπως ανάλατα, καθαρίζει, πλένει, απλώνει, σφουγγαρίζει, σιδερώνει... λέμε όλες τις δουλειές! Αγκαλιές μόνο δεν κάνει, κατά τα άλλα αναπληρώνει επαρκώς τη μάμυ.

   Με λένε Πόπη και το πρόγραμμά μου είναι γεμάτο μέχρι αηδίας. Πηγαίνω αγγλικά, γαλλικά, φροντιστήριο, ξιφασκία, τένις, υπολογιστές, πιάνο... πρέπει οπωσδήποτε να εκπληρώσω τα μικροαστικά όνειρα του φάδερ και της μάμυ... γαμώτο, τα φέρνω δύσκολα βόλτα και -γιατί  να το κρύψω- τα έχω κάνει σαλάτα. Σε τίποτα δεν προκόβω κι όσο μεγαλώνει η ακαματοσύνη μου τόσο λιγότερη προθυμία έχω να τα καταφέρω. Να τα μουτζώσω θέλω όλα και να πάψουν να ασχολούνται μαζί μου όλοι... γίνεται;

   Με λένε Πόπη και δε μ' αρέσει. Θέλω να θέσω θέμα στο οικογενειακό συμβούλιο για αλλαγή υποκοριστικού: προτιμώ το Κάλλη, ακούγεται καλύτερα. Αλλά δεν βρίσκω κανέναν εύκαιρο να του το πω. Είναι όλοι πολύ απασχολημένοι με τα δικά τους, με το δικό μου το όνομα θα ασχολούνται; Ευτυχώς έχω 638 φίλους στο facebook κι έγραψα στον τοίχο μου πως αλλάζω όνομα... Μένει να αλλάξω και το προφίλ και όλοι πια θα ξεχάσουν την Πόπη και θα γνωρίσουν την Κάλλη... τι καλά!!!

   Με λένε Κάλλη και δε χρειάζομαι ουσιαστικά ούτε κινητό, ούτε αυτοκίνητο, ούτε υπολογιστή, ούτε μπαλκονάρα, ούτε adidas, ούτε μαρκέ ρούχα ούτε όλα όσα μου πετάνε στα μούτρα για να αναπληρώσουν το κενό της απουσίας τους. Τα καλοδέχομαι φυσικά όταν μου τα δίνουν, δεν είμαι και μαλάκας!

   Με λένε Κάλλη και απαιτώ να βρούνε χρόνο για να τους το πω, να μου δώσουν μια ευκαιρία να τους ξανασυστηθώ που να πάρει!!!  Απαιτώ να μου δώσουν λίγη σημασία ρε γαμώτο! Αυτοί με γεννήσανε, δε φύτρωσα μόνη μου! Απαιτώ ένα κομματάκι απ' το χρόνο τους. Πολλά ζητάω;

   Με λένε Κάλλη τώρα πια...


Share This To :

0 σχόλια:

Post a Comment

 
Back to top!